9 Aralık 2010 Perşembe

Onuruz'dan inciler

Merhabaa!

Kendimi birden o kadar yoğun bir temponun içinde buldum ki, buraya bile fazla zaman ayıramaz hale geldim. Hem müzikal hem de akademik açıdan yorgun, ama bir o kadar da eğlenceli ve yüksek tempoda yaşıyorum.

Hiç hissetmediğim bazı şeyleri yaşıyorum

Hiç yapmadığım bazı şeyler yapıyorum

:)

Daha önce buraya 2 tane "uygulanası listeler" postalamıştım. Şimdi biraz daha zaman geçmiş bir şekilde, daha özgün ve kendi bakış açımla sizlere yine bir liste yazacağım. Uygulayın uygulamayın size kalmış. Ama sonuçları gerçekten ilginç bir gözlem kaynağı olacaktır, eminim. :)


-İnsanları kıskanmayın, sizde olmayan bir şey karşınızdakinde varsa elbet onda olmayan bir şey de sizde vardır.

-Bir toplulukta konuşmaya çekinmeyin, kendinizi ifade edebildikten sonra olabilecekler hayatınızı değiştirebilir. (benimkini değiştirdi)

-Hiç bir şey yapmıyorken cep telefonunuzla oynuyormuş gibi yapmayın, etrafı inceleyin, daha önce görmediğiniz şeyleri görmeye çalışın.

-Bakmaktan çok "görmeye" çalışın.

-İnsanları inceleyin, yüz ifadelerine dikkatlice bakın.

-Bir topluluk içindeyken (daha çok toplu taşıma araçları) hafif bir tebessümle oturun, (herkes size ne kadar garip bakıyor değil mi?)

-Mutlaka ama mutlaka sabah gördüğünüz insanlara (tanıyın, tanımayın) gülümseyerek "günaydın" deyin.

-İnsanlara yaranmak için özünüzden taviz vermeyin

-Hayata dair bir amaç belirleyin

-Aşktan korkmayın, aşka inanın.

-Sevdiğiniz insanların hatırlarını sormak için onları zaman zaman arayın.

-Sokak müzisyenlerinin genelde ne tür müzik çaldıklarına ve çalarken/söylerken hislerinin nasıl yüzlerine yansıdıklarına dikkat edin

-İlerisi için, geçmişe dönüp anabileceğiniz anılar biriktirin. (günlük,blog,vlog)

-Kendinize güvenin

-Kendinizi sevin

-Sabah uyandığınızda aynada kendinize gülümseyin

-Paylaşmayı bilin

-Gözünüzün almadığı işlere kalkışmayın

-Müzik dinleyin :)


Evet bunlar da benim listem. Bazıları size Pollyanacılık gibi gelebilir. Doğru da olabilir, inkar etmem. Ama tüm bu yazdıklarım "gerçekçi olmak" kaydıyla yazıldığından, çok fazla Pollyanna olduğunu düşünmüyorum doğrusu..

Müzikle kalın :)

http://www.bilgimedya.org/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder