16 Aralık 2011 Cuma

Glee'nin Christmas Bölümü :)

Herkese merhaba!

Yoğun geçen haftaların gelecek olan daha "yoğun" haftalara gebe olduğu şu günlerimde, sizlere blog yazısı yazmak kadar güzeli yok gerçekten. :) Bugünkü konumuz ise Glee'nin son yayınlanan "Extraordinary Merry Christmas" bölümü. :)

Geçtiğimiz çarşamba günü yayınlanan bölümde, daha önceki yılbaşı bölümüyle kıyaslandığında benim için kendisini gösteren ilk büyük fark, "Star Wars" temasının ilk kez bir Glee bölümünde işlenmesi. (Bilmeyenler için: sıkı bir Star Wars fanıyımdır.)

Glee bölümlerinde son zamanlarda kanımca sıkıcılaşmaya başlayan ve sürekli kullanılan temalar biraz beni bunaltsa da, bu son bölüm ile içimde yeniden bir "Glee orjinal bir şey bulmuş!" kıvılcım hissettim. :)

Özellikle Artie'nin Chewbacca rüyası, Puck'ın Han Solo ve Finn'in Luke Skywalker olması çok hoştu. Ancak bu temayı çok sade bıraktıklarını düşünüyorum. Örneğin Darth Vader gibi bir Star Wars klasiğini de işleselermiş harika olabilirmiş.

Tüm bunlar bir yana, bana göre "acele çekilmiş" hissiyatını veren bir bölümdü. Glee ve Christmas & New Year deyince daha bir anlam, daha bir eğlence ve daha bir renk istiyor insan. Renk demişken, bölümde uzunca bir süre siyah-beyaz bir ekranda New Directions'ın TV Şovunu izlemek de bir süre sonra sıkıcıydı.

Gleekler için şimdilik bu kadar! Diğer yazılarımı bekleyiniiiiz!

Müzikle kalın!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder