28 Eylül 2010 Salı

Onuruz blog nedir?

Selamlar herkese! Bloglarla çok alakalı olmayan bir insan olarak şuan bu blogumu güzel üniversitemin güzel kütüphanesinde açıyor olmanın verdiği haz ve sevinç ile sizleri selamlıyorum.:)
Bu blogun temel açılma sebebi benim bilgimedya.org ile yürüteceğim ortak blog çalışmasıdır. Bu vesile ile olabildiğince sık aralıklarla sizlere yazmaya devam edeceğim. Bu ilk günde öncelikle sizlere kendimden bahsetmek istiyorum.

Blogun linkinden de anlaşılacağı üzere blog çoğunlukla müzik ve müzikal konular içeren yazılara dayalı olacak. Sanat dalları içerisinde bence en fazla kolu olabn müziğin sihirli dünyasını elimden gelebildiğince sizlere yansıtmaya çalışacağım. Her türlü müzik konusunu işlemekle beraber bazen müzikle birlikte başka konulara da değineceğim ama tabii ki ana amacımdan sapmadan. Bunlar film müzikleri olabilir veya medya ve müzik ilişkisi üzerine kurulu olabilir.

Medya eğitimime başladığım şu ilk günlerde, çoğu gazeteci de artık kendi bloglarına sahip, belki kendi alanlarında özgürce söyleyemediklerini bu bloglar aracılığı iler dile getiriyorlar. İşte tam bu noktada şunun da altını çizmek isterim ki bu blogda da özgür düşüncelerimi paylaşacağım. Bir medyacı adayı olarak bu blog sayfamı, staj çalışmalarımdan ilki olarak değerlendiriyorum..

Blog kavramı üzerinde yoğunlaşınca kendimden bahsetmeyi unuttum. Adım Onur, Bilgi Üniversitesi Medya ve İletişim Sistemleri bölümü 1. sınıf öğrencisiyim. İdeallerime sadık, çoğunlukla geleceğe odaklanmış biriyim(çoğu anlamda negatif etkisi var bu durumun:)) 7 senedir piyano çalıyorum ve son 2 senedir de şan eğitimi alıyorum. Müziği tam anlamıyla ruhun gıdası olarak gören bir insanım bu yüzden zamanımın çoğunu piyanoda besteler yaparak, müzik gündemini takip ederek ve medya ile ilgili çalışmalarımı sürdürerek devam ettiriyorum. Aslında günümüzde internetin hayatımızda ele geçirmiş olduğu yere bakarsak, medyanın ve iletişimin hayatımızın kaçınılmaz bir gerçeği olduğunu görürüz.

Lafı fazla uzattım sanırım ama giriş konuşmaları her zaman uzundur bilirsiniz.. :) bundan sonra çoğu zaman beraberiz.Müzikle kalın.. :)



1 yorum:

  1. Onur kolay gelsin, hayırlı olsun. İzliyoruz yani ona göre. bilgimedya.org'a link için ayrıca teşekkürler.

    YanıtlaSil