27 Ağustos 2011 Cumartesi

Tam Gaz Devam!!

Herkese merhabalar!

Biliyorsunuz onuruzmusic kısa bi süreliğine yazı yayınına ara verdi. Malum bir zamanlar patlak veren blogspot krizi her bloğu etkilediği gibi beni de etkiledi. Kısa bir Tumblr deneyiminden sonra ait olduğum yere, Blogspot'uma yepyeni sayfa tasarımımla geri döndüm ve bir çeşir sezon açılışı yaptım!

Eee malum önümüz yeni sezon! Eylülden itibaren başlayacak koşuşturmalar. Okullar,iş vs. vs. derken işin içine bir de soğuk hava girince yorgunluk iki kata katlanacak! Bunları sizi korkutmak için söylemiyorum tabii! O kadar yorgunluğun üstüne elinizde sıcak çayınızla okuyacağınız bomba gibi bir blogunuz var işte, daha ne!

Yeni albümler,konserler,eleştiriler,müzik eğitimi,piyano,şan,müzikal... yetişebildiğim kadar müzik anlamında yetişeceğim ve sizler için sürprizlerim de olacak.. Eylülle beraber "müziği" sonuna kadar yaşamak istiyorsanız, buyrun onuruzmusic'i hemen takip edin! Sık kullanılanlarınıza da ekleyin ki, unutmayın! :)

Yine burada olmak harika, sizleri seviyooor ve bir sonraki yazımda görüşmek üzere diyorum!

Müzikle kalın! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder