21 Kasım 2010 Pazar

BilGlee Performers Geliyor!

Herkese selam!

Bayram tatili bitti, pazar gününün de sonlarına geldiğimiz şu dakikalarda pazartesi sendromunun en üst seviyesinde yer alıyoruz çoğumuz heralde. Benim tek derdim, sabah erken kalkma olayında. Yoksa okulla hiçbir derdim yok çok şükür, de işte şu sabah kalkmak olayı -pardon kalkamamak- olayı olmasa.. :)

Umarım herkes sevdikleriyle mutlu ya da yalnız(benim gibi) kafasını dinleyecek bir bayram geçirmiştir. Aile fertlerimin her biri bayramda şehir dışına çıktıklarındani tüm bayram yalnızdım. Kafamı dinledm biraz :)

Bakın sizlere ne diyeceğim!

Bu hafta önemli bir hafta. Bu hafta Bilgi Üniversitesi Müzikal kulübü çalışmalarına başlıyor. Profosyonel olarak provalar başlanacak ve rol dağılımı yapılacak. Bu hafta ben de orada olacağım! Küçüklüğümden beri hayalini kurduğum bir müzikalde yer alabilme hayalim sanırım gerçek olmak üzere!

Bu hafta güzel haberlerle gelirim inşallah!

Müzikle kalın!

http://www.bilgimedya.org/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder